Sunday, 18 March 2012

Salam korang ...uik uik...aku tak de keje..korang pernah tgok tajaan solekan dari giffarine tak...kat mana2 iklan la...biasa la aku cume nak cakap produk ni bukan produk jalanan..wpun made in thailand...nak sedap made in BANGKOK la kan....eh kalo korang tgok org kalo wat kecantikan mesti g thailand kan...haha terbukti la barang sana mmg bagus...tapi bukan semua ada ok ada tak hati2..kan..
Contoh2x hehehe....



Kalo korang tgok tiap2 malam kan...yg siri drama macm cinta elyssa ke dulu tajaan solekan dia giffarine..tak silap aku semua slot cerita yg ganti cerita2 dalam drama bersiri tu semua tajaan giffarine...majalah pun ada majalah pengantin ehehe...dah mula naik dah jenama tu kan..=) hihi korang leh try beli dan lihat...ok la bye2


No comments:

Post a Comment