Saturday 17 March 2012

UTK KULIT NORMAL.

Ok salam.....hihi aku nak bgtau utk kulit normal tapi nak rase penangan produk giffarine ni..leh ar try...kot la korang rase muka korang mcm biasa je nak jugak mcm segar dari biasa kan.
Aku de set percubaan la kalo korang nak..dlm set tu...ada......

1.Facial cleanser -1
2.Night Cream -1
3.Repairy treatment -1
4.Body Lotion - 1  (Centella Lotion)
5.Body lotion- 1 (Tenderline Lotion) tak silap aku yg ni ramai cakap best termasuk la aku..hihi

Beg set percubaan tu mcm nie....


5 barang ni kalo korang try harga dia hanya lah RM10 ok..murah tak..dgn RM10 korang leh ar try...
ada kawan aku yg try tue cakap muka dia ok...dia tak de jerawat pun ...so sebabkan dia excited dia pun beli la aquara spray...foundation...bedak compact....punya la excited pakai barang giffarine...tak pe aku faham mcm aku gak dulu2 hehehe...

OK kalo dah ok leh ar try yg betul...punya..means bukan percubaan botol kecil tu la...kalo macm facial cleanser tu baru RM11.30 bukan ahli kalo ahli aku kasi potong habis la...harga ahli untung kan..berapa hengget je...ok lupa kalo jadi ahli RM35 seumur hidup ok....untung besor la...kebanyakan customer aku yg dah ok semua jadi ahli..bgus tingkat prestasi dan keterampilan wajah..hehehe....ok korang...

No comments:

Post a Comment