Thursday 15 March 2012

YANG UTK SI MANIS BERJERAWAT

Salam ....ok la ini y terbaik paling banyak jualan setakat ni acne...yg menempah kembali pun ramai..yg merasai kesan dia pun ramai...ramai dan ramai hehee....ok nak cakap ok la...kalo korang y berjerawat ada la kan...korang tgok kawan2 korang ke runsing je muka dgn jerawat dia..korang tolong ar bgtau kat dia..ada benda yg leh ok kan..sian kat kawan hehehe...aku dulu pun berjerawat aku tahu perasaan nyer..T_T...sekarang tidak lagi ^_^.....

Ok set acne ni mmg ada set dia...
1. Pencuci muka :RM8.70
2.Krim utk jerawat yg baru utk kecutkan:RM8.70
3.Krim utk pudarkan parut jerawat:RM7.90
4.Bedak compact:RM20.70
5.Utk muka kering (Pencuci muka):RM13.00 (tapi yg ni jarang ok pakai...sebab selalu berjerawat muka mesti berminyak kan..hihi)
6.Postage RM6.




Kalo korang nak mik set leh amik yg NO. (1-4)
Tapi kalo korang nak try cukup la kalo korang pakai dia punya pencuci muka pun dah leh rase nikmat tue
Selalu utk permulaan aku bg diorang 3 barang je....NO(1-3) bedak compact tu extra la...kalo ko nak rawat jerawat dgn lebih mendalam lagi kan..hihi lagi bgus...

So2 sape 2 berminat leh try k...

Dah alang2 aku promote barang ni aku tnjuk la effect dia...aku pakai aku punya sendiri gambo..sian kat org yg pakai berkesan tetiba glamour lak tak pasal2 aku letak gambo diorang kan hehehe




Sori la harap je dulu belajar adobe photoshop..tapi tak rajin nak install...hehehe bye2 korang ^_^

No comments:

Post a Comment