Wednesday 29 January 2014

AKU RASA CANTIK SANGAT ALLAH SUSUN KEHIDUPAN NI

Assalamualaikum...mcm biasa harus lah memberi salam..
Menghapuskan syaitan2 yg berkeliaran..dan mendoakan kalian yg membaca blog nie...ermmm~~yeke? hihi

Ok berdasarkan tajuk diatas...AKU RASA CANTIK SANGAT ALLAH SUSUN KEHIDUPAN NI
Ni ape yg aku rasa la dlm life aku la..life korang tak tahu la pulak aku nak cerita kan..

Dulu masa aku diuji Allah pasal berkenalan dgn lelaki tak pernah jadi..
Aku cube belajar cara nak hidup..
Lepas satu...satu dugaan aku...
Aku pasrah dah..haha....
Tup2 tup tup..aku jadi lagi matang...
Tup tup tup...aku jumpa laki aku...mmg garang nak mampus....
Kalau tanya dia confirm sampai sekarang pun kami imbas balik pasti tak leh tido..haha
Tup2 aku dapat laki mcm Shawal Harun..Alhamdullilah..baru aku tahu napa Allah tu aturkan aku jumpa mcm2 laki...supaya aku ni jadi bagus..dan layak utk suami ku sekarang...chee wahhh~~ tapi sebenarnya dia lagi bagus....aku rasa dia ja yg boleh tahan ngn aku...haha..

Lepas tu pasal bisness...ermm................
Aku selalu nak berjaya dalam kerjaya..tapi hati aku tak seronok dgn bidang kerja..
Tapi ak sabar jela...wpun kawan2 aku semua dah naik level designer..aku rilekk je...
Aku risau tahu tak...last2 aku pressure...aku try buat ape yg aku suka...
Last2 aku berniaga sikit...now aku dah sampai level full time bisness....
Kadang2 aku rasa cantik sgt Allah..susun...rupa2nya bisness la jiwa aku...yess!!
So aku decide..aku terpaksa kaya dan jadi jutawan~~~ miawwwww~~!! hahaha amin..dah bis malas cite dah....tggu aku betul2 jadi jutawab dulu...kekeke...dgn izin Allah ok..~~berangan tak salah...


No comments:

Post a Comment