Thursday 23 January 2014

BAGAIMANA SAYA TERJEBAK DENGAN DR AZIZAN DAN MENGORAK LANGKAH BERNIAGA SEPENUH MASA


Assalamualaikum…
Kebanyakkan yg join Dr.Azizan punya kelas sudah semestinya..org yg mahukan perubahan hidup
Dengan menjalankan perniagaan.Tapi aku tak pernah terfikir nak berniaga.Nak dijadikan cerita.Duduk office selalu tak de keje.Jadi rajin  bace blog.Seronok terberjangkit perangai suka menulis dan share.
Jadi setiap ape yg dilalui suka ..aku post.
Dan setiap produk yg digunakan berkesan.Oleh sbb perangai suka share ni.
Lama2 jadi penyakit org nak pakai jugak ape kite pakai.So jadi bisness kecil kecilan…
Contoh aku pernah jual Giffarine…Shaklee….Pati Delima suka2..jadi sukati lah nak jual ape.

Satu hari rase bisness ni best.Jadi belajar..
Dah lama niat kat hati satu hari nanti nak buat bisness fulltime.
Mungkin sbb niat tu…Nak bisness…lorong tu dipermudahkan…
Bila dah decide nak bisness…ramai org bagi pendapat sampai blurr….tak tahu nak jadi jual ape.
Banyak sgt idea.Bila selalu googlekan..tentang orang berbisness..
Kita nampak la result dan pencapaian org.Jadi lama2 terserempak dgn link Dr.Azizan.
Kelas bisness percuma…wahh I loikeee..penyakit nak percuma je.
Mmg power…first seminar 7. Sept.2013
Disebabkan ilmu yg luar biasa yg membetulkan urat kepala ni..mula fanatic dgn ilmu dia..sgt praktikal..dan jelas …
Attend2 lah segala semua seminar free…
Dalam seminar free kita akan kenal ramai yg dah join kelas berbayar..dan ramai yg dah berjaya kaw2…dgn ilmu dia..
Masih dtg lagi kelas2 free…kenapa..?Sbb diorang nak re caj energy…dan nak support seminar Dr.Azizan yg dah banyak bg perubahan hidup kat mereka…
Dan dikalangan krew2 pun adalah student Dr. yang dah cecah income 10k~100k sebulan….dan sebenarnya dah ramai sgt yg dah jadi jutawan. Jadi ramai yg nak nasihatkan kalau nak ubah life…join IMKK…
3 kali pergi seminar free tapi still termenung sbb minat sgt tapi tak de duit…
Dr pun ada ajar ilmu mcmne nak submit doa kalo tak cukup duit nak pergi..niat aje dalam hati..biar Allah bg laluan.
Jadi Alhamdullilah berjaya…attend IMKK…
Dalam kelas IMKK lak dapat offer next class…special price..alhamdullilah attend pulak kelas..Advanced Power Marketing…
Agak2 korang kalau kelas ni tak berbaloi…rasa2 aku teringin ke nak pergi lagi..kenali lah aku adalah org yg paling berkira2 nak belanja duit sesukati hahaha….sbb bukan senang cari duit senang2 nak labur semata nak ilmu..
Dan nak jadikan cerita..lepas attend Advanced Power Marketing aku dah betul2 dah tak tahan..sgt2…dan aku yakin dgn ilmu di Advanced Power Marketing Class..aku boleh jana duit dan masuk semua kelas berbayar dia..Alhamdullilah…
Aku dan suami dah register Platinum Package…

Dalam Platinum ada lagi 4 kelas aku kena attend :

1)Rahsia Kejayaan Minda Jutawan
2)Master Your Business
3)Train the trainer
4)Retire Young Retire Rich

Sekarang puas hati dah…duit boleh dicari..ilmu nak buat duit jarang ada yg nak memberi dgn ikhlas..
Ni je satu2nya jalan aku nak ubah life..dgn berilmu...semoga impian kita semua tercapai..=D
Tinggal lagi beberapa hari lagi utk memulakan kehidupan baru sebagai peniaga sepenuh masa ~~ :)



Klik sini…hasil graduation Platinum Package
Universiti Dr.Azizan Osman…
Antara matlamat yg tersenarai =)



No comments:

Post a Comment