Thursday 23 January 2014

TEKNIK AURA DAN SUBMIT


Assalamualaikum …maaf tajuk ni tercetus sebb saya ada yg bertanya kepada saya dia berminat dgn teknik aura dan submit
Saya pun tak berapa pasti ..tapi ini la yg saya pernah cuba buat dan try saya dapat hasilnya…saya harap benda ni dibace jangan pulak anda menilai diri saya..ambilah yg baik dan tinggalkan lah yg tak baik..hehe sebb saya pun masih belajar.Cume share kan ilmu yg saya dapat dari Dr.Azizan punya kelas.

Saya ada bace salah sorang anak murid Dr.Azizan punya status.Dan dia berharap dia dapat join IMKK dan AMP dan banyak lagi kelas2 lain dgn nada yg agak sedih tapi ada bunyi pengharapan yg tinggi disitu.Jadi saya komen di situ tapi saya cume cakap saya guna teknik aura dan submit.Sbb saya tahu apa yg dia rasa.Sebb saya pernah rasa.
IMKK : Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan
AMP: Advanced Power Marketing

Saya yakin dgn teknik nilah Allah melorongkan segala jalan dan bantuan kepada saya tuk berjaya hadir ke Kelas Dr. Azizan yg berbayar, syarat nya kita jgn pikirlah macamane jalan tu dtg.Tapi kita boleh berangan mcmne jalan tu datang.Sbb ape yg kita sangka , adalah satu doa.Jadi pikir yg baik2 Walaupun kalau dicatu saya tak nampak jalan pun mcmane nak hadir.Alhamdullilah saya berjaya hadir IMKK dan AMP…bukan seorang..tetapi 2 org dengan suami saya.Ilmu ni pun saya dapat masa saya di seminar free..dan ditambah pulak selepas tu di IMKK.

Aura ni adalah sejenis gelombang ..gelombang yg sgt baik positif…hadir dari dalam diri seseorang tak kisah la secara terpksa atau ikhlas..usaha kita tu terpulang lah..sbb Allah tu MAHA MENGETAHUI why kita berusaha nak jadi mcm ni ..jadi mcm tu..tak perlulah kita pertikai kan..Allah mengenali setiap hambanya.
Ape niat kita ..ape matlamat kite...dgn syarat niat kita tu mesti lah baik2…dan memberi manfaat kepada ramai org.Bukan utk kepentingan diri sendiri.

Dan seelok2nya bila kita amalkan teknik aura dan submit.Pastikan kita menjaga hubungan kita dgn Allah.Bukankan segala urusan dan segala2 didalam bumi hanya terjadi dgn izin Allah..Senang cakap nak approval semua melalui Dia.Bukan org ,bukan sapa2…Hanya DIA….Yg sukar akan menjadi senang.Yang senang pada awalnya mampu juga berubah menjadi sukar tiba2 dgn izin DIA.Kalau lagi bagus..dah senang…lagi senang…lagi cepat…lagi pantas…in shaa Allah ..bestkan kalo kite cuba utk membina hubungan yg baik dgn DIA.Habis2 pun kita lebih baik dari semalam pun bagus sgt.Biarlah corak diri kita tu semakin meningkatkan…=D cukuplah Allah dan diri kita tahu mcmne graf kita tue.Terlalu subjektif nak dikatakan.

Percaya tak sekeliling kita …kehidupan kita adalah dtg dari siapa diri kita.Sbb dari situ lah terhasilnya aura kita..Dan mencorak perjalanan hidup kita.Ada yg cakap alah itu semua takdir.Habis tu apa makna SYURGA dan NERAKA.Adakah org yg tercampak disana berdasarkan takdir.Pastinya ada usaha kita didunia.Allah tu kan MAHA ADIL.Tarikan perkara yg baik2 atau yg buruk2 semua datang dari diri kita jugak.

Manusia yg selalu fikir tenang kesenangan, kebahagiaan…keseronokan sebenarnya..anda telah banyak menarik banyak perkata yg baik dalam diri anda.Jumpa kawan2 semua kawan yg baik2…ada org laki yg nak berkenalan pun semua yg baik2..ni boleh guna kalo nak jodoh yg baik hehe…ada boss…boss pun baik2…kalo tetiba esok dia moody..cuba kita semak diri kita..mesti ada yg menarik boss kita nak marah dan moody pada kita.Atau ada silap kita kat tempat lain..balasannya Allah bg melalui boss kita.Cakap kat org sebelah…KESIANNNNN~~~ hehe

Sama jugak lah sebaliknya..kalau banyak masalah dalam hidup.Tapi kita digalakkan bersangka baik kepada Allah..Sebb Allah mendidik hambanya dengan dugaan.Macam mak bapak kita dulu.Kalau kita buat salah dia jentik kita sikit.Sbb nak kita ingtkan kita dan jgn ulang lagi..beringat2x….Samalah kalau kita diberikan sedikit dugaan.Maksudnya ada banyak benda kita kena baiki.Tuk kita jadi lebih baik.Lebih bagus…

Cerita pasal perjalanan saya dari 3x seminar free sampai lah saya attend ke IMKK dan ke AMP…dan alhamdullilah saya dah daftar PLATINUM PACKAGE dgn suami masa di AMP.Saya akan sambung bila diizinkan Allah.Rasanya yg ni dah terlalu panjang.hehe..
Dan kali ni saya rasa saya kena guna banyak dan lebih kuat lagi teknik Aura dan Submit.Sbb saya bukan org yg senang.tapi alhamdullilah..barang siapa yg bersyukur Allah akan menambah lagi nikmatnya.Tak leh cakap pantang larang tu..
Saya doa kita semua dimurahkan rezeki…Dapat menuntut ilmu…dapat mengubah hidup kita ke tahap yg lebih baik..Kemudian dapattolong lebih ramai orang diluar sana.Harap2 dgn ape yg saya sharekan .Saya sampaikan Allah memudahkan lorong2 hidup saya dan suami.Allah akan mudahkan lorong2 hidup saya nak jelaskan yuran Platinum saya.

#Borang PLATINUM tu kami tampal kat cermin depan TV.Supaya hari2 benda tu kami yakin kami boleh bayar.Dan ape nak jadi sekali pun saya nak join jugak.Tak kisah lah kalau saya kena guling2 kat PEJABAT RICHWORK….nagis2…haha gurau je..alah gurau pun tak boleh…~~dan saya yakin pada bulan 3 dgn mengaplikasikan ilmu di AMP saya dapat menjana pendapatan yg tinggi..(nampak tak keyakinan kat situ hehehe) okbai.Saja tulis bagi segankan diri ni kalau tak buat hahaha ok bye…

-Sebarang kekurangan penulisan atau pun de yg salah..boleh la komen dibawah saya sedia menerima teguran

Satu lagi ntah la gambar tu tak tahu la jelas ke tak..huhu

SAYA SUMPAH KALIAN SEMUA KAYA DAN BERJAYA DUNIA AKHIRAT…AMINN~~~JGN LUPA SUMPAH BALIK YE..KIKI

No comments:

Post a Comment